måndag 2 januari 2017

2017 börjar ju sådär!

Hej hej!

Gott nytt år får jag väl börja med att hälsa er!

Ser att det är fullt upp med cyklande där ute, själv känner jag en enorm frustration och längtan tills att  kunna träna igen.
Ligger fortfarande sjuk med lite feber och en dunderförkylning, men tror att den börjar avta lite eller så är de bara önsketänk.

Ännu mer frustrerande är de o och se alla cykla på väldigt fina stigar, iaf här neråt landet. Uppåt landet har dom dessvärre snö:(  tjatar vidare om de, har ju ingen cykel än så länge för att cykla skog med, MEN de är ju Januari nu o då ska min Torpado anlända, ser fram emot den, mina team kollegor har fått sina hojjar o dom är iaf supernöjda så de låter ju positivt.

Jag fortsätter vila några dagar till så får vi hoppas på att det släpper.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar