fredag 30 december 2016

Min tur och Test!'

Hej!

Jaha då var sjukan kommen till mig,än så länge bara en tråkig förkylning och lite feber men de räcker gott o väl så gode Gud låt de stanna där och att det går snabbt över!

Igår så var jag i Göteborg för att göra 3 st tester, mjölksyratröskel test, vo2max och ett wingate test!
Som jag inledde inlägget med så är jag ju förkyld,  lyckades blinde lagom till igår men det kändes helt och okej igår så de var precis i början av förkylningsfasen eller vad men ska kalla de:)
Det har blivit värre nu under natten så nu den helt utvecklad om man säger så:(

Men iaf, testerna genomfördes och jag gjorde mitt absolut bästa! Jag är trots de nöjd med resultaten och det finns såklart massa att bygga vidare på!
Kan dela med mig av lite resultat!

Maxpuls 178
Tröskel 165
Peak power 13,94
Vo2max 60,5

Det ser väl helt okej ut tycker jag iaf, trots att jag inte cyklat så jätte länge, går in på min andra säsong som satsning åren innan där har ju bara varit motion!  Som sagt tills nösta test så ska dessa siffror se helt annorlunda ut! Men vägen dit blir garanterat tuff!



Nu blir de väl vila några dagar antar jag tills förkylningen har lagt sig!

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar