tisdag 27 december 2016

Sjukstuga!

Hej hej!

Har varit sjukstuga i Gross hus under ett par dagar. Det började med att våran lilla tös fick någon form av maginfluensa, på självaste Julafton låg hon o sov mer eller mindre hela dagen, så hon fick öppna sina paket på juldagen i istället. Sen var det Liams tur, men på honom gick det över snabbare som tur är. Jag och Malin har klarat oss än så länge, jag var visserligen oehört seg o trött igår så låg tyvärr o sov hela dagen var helt slut av någon anledning. Så det har varit ett par lugna dagar ifrån träning nu.
Men idag känns det bättre och har varit på gymet och kört ett lugnt bål och mag pass.


Vilar kroppen lite nu med för att åka till Aktivitus på Torsdag där diverse test ska göras. Känner på mig att det kan bli jobbigt.
Ska bli spännande och se hur man ligger till=)

Vädret är ju perfekt här nere för att kunna cykla

stigcykling, så måste säga att det är jäkligt frustrerande att se en massa bilder på folk som är ute i skogen o kör. Jag har nämligen ingen cykel ju, eller har en vintercykel på 14kg eller nått känner inte att jag vill åka med den o skogen=)

Så jag ser fram emot Januari då det är sagt att min nya hoj ska anlända, men tills dess så nöter vi på i garaget=)

Vill knappt cykla på den, bättre o ha den som prydnad=)
 /Gross

2 kommentarer:

  1. Det kan vara så att ramen finns att hämta på Stationscaféet/Bussgods nu ;)

    SvaraRadera