torsdag 24 november 2016

Coachning

Hej på er!

Ligger för tillfället nerbäddad i våran säng här hemma med en jäkla skallevärk, kanske inre optimalt att blogga då men gör de iaf.
Har lyckat med nått jag aldrig gjort, har lyckats försova mig 3 dagar i rad till jobbet de har aldrig hänt, idag vakna jag med huvudvärk bläää:( visserligen har vi mycket att göra å jobbet, har varit mycket övertid sista tiden vilket såklart är positivt på ett sätt:) börjat 05:30 ett par veckors tid nu, så har varit lite seg denna vecka.

Har ju även börjat träna med hjälp av en coach denna vecka med, varit en del hårda pass bl.a. Ett maxtest som med all rätt tog musten ur en.
Att ha en coach som hjälper mig måste jag säga är oerhört skönt och det underlättar all min träning.
Det enda jag behöver göra (nästan) iaf är skitgörat på cykeln sen lämna lite värden till coach.
Att ha ett färdigt schema hela tiden med alla detaljer kring passet är fantastiskt, bara kunna lägga fokus på de jag behöver göra o inte behöva planera kommande träningsvecka.

Ni som vill satsa och inte får till de eller inte riktigt ver hur ni ska lägga upp träningen, ta hjälp av en coach det underlättar, ångrar att jag inte har gjort det tidigare.

Så förhoppningsvis blir 2017 ett mycket bättre år.





En bild från gårdagens pass med högkadens 4:or! 

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar