fredag 1 juli 2016

Snabbdistans!

Halloj!

Nu är de inte långt kvar till race, har en bra feeling i kroppen o hoppas verkligen på att detta race ska gå vägen:) kanske inte ska tänka så mycket utan bara gasa istället.
Fick till ett bra pass igår på 2 timmar som resulterade 6 mil, hade bra fart o benen kändes bra, lite småsega från besöket hos Stefan men de ser positivt ut:)


Funderar mycket kring om jag ska åka SM i Värnamo eller ej? Är jag redo för de detta år eller ska jag vänta ett år till? Vet att de bara är två veckor kvar så dags att bestämma sig kanske!
Jag kommer däremot att åka långlopps SM i Ånnaboda, känner mig lite bekvämare med långlopp på någotvis. Får väl fundera över helgen iaf:)

Blir ett sista hårt pass ikväll, kommer nog dra till med 2 eller 3 varv på min 4,3km långa bana för att få igång hjärta o ben lite till. Kanske är lite dumstridigt att köra på hårt men vill hitta ett sätt som funkar så testar lite nya saker inför tävlingarna:) återstår omse om de funkar eller ej.

Trevlig helg o träna hårt!
/Gross



Lite siffror från gårdagens pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar