torsdag 30 juni 2016

Slappna av!

Har ju skrivit innan om att jag har problem med nervositet, den kan komma en vecka innan en tävling  o håller i sig fram till starten! Det tar så onödig energi att gå runt o vara nervös en hel vecka vad får jag ut av de? Lite nervositet är bra men ibland kan de bli för mycket o särskild denna säsong då det finns lite mer att åka för:) vill ju gärna få behålla mina sponsorer tills nästa säsong också!

Men faktum är att inför Ränneslättturen så har jag känt mig väldigt lugn ingen vidare nervositet eller känt av någon press såhär långt! Har förvisso haft annat o styra med så tankarna har legat på lite annat håll! Sen har jag även bestämt mig för att jag får misslyckas det gör inget de är ingen som hugger huvudet av mig, mer än jag själv då. Tror jag har lyckats rätt bra med den åtgärden iaf som de känns nu, sen är se ju ett par dagar kvar till race o nervös de kommer jag att bli men de tar vi tag i då!
Motgång föder framgång eller hur?:)

Min satsning denna säsong har väl inte gått riktigt som jag hade tänkt mig, men samtidigt så är de min första säsong på allvar så får ta de lite där ifrån, som en se o lära period. Samla på mig erfanheter om vad som krävs för att åka fort o hänga på dom snabbaste, så de är en utmanade säsong men samtidigt väldigt lärorik säsong.

Jaha vad blir de för träning ikväll då?
Tänkte ge mig ut på ett 2 timmars pass med lite inslag av spurter hur många de blir får vi då:)

Hörs
/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar