onsdag 27 juli 2016

Sakta men säkert!

Jäklar vad gött det är med semester bara va typ o inga måsten, eller man känner ju av ett måste  o det är ju att man måste få inte lite träning också.

Helgen som var spenderade vi med vänner på Skara sommarland, vilket toppen väder vi hade OTROLIGT varmt=) Skara är ju fantastiskt kul för både stora och små.

Självklart så tränas det ju en del också, men inte lika mycket som för en tid sedan. Kändes att jag var tvungen att dra ner på det lite, dels för att vara med med familjen och dels för att kroppen inte pallade mer.
Men har kört några korta intensiva pass och det börjar kännas bättre igen så jag hoppas att time outen kanske närmar sig mot sitt slut, men vågar inte hoppas på för mycket utan får ta sin tid.
Får se o jag kör någon tävling innan cykelfasan annars så hoppas jag på att formen är kommen tills dess=)

Rätt träligt o se när alla andra är ute och far på tävlingar, försöker att undvika att läsa o se för mycket om hur det har gått blir bara frustrerad att jag själv inte kan vara med. Men som sagt det går framåt så förhoppningsvis så kan man vara ute på race snart igen.


Har det rätt gött vid poolen här hemma=)

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar