onsdag 20 juli 2016

Nöter på!!

Dax att skriva lite igen kanske såg att det var någon dag sedan!

Jag nöter på med träningen, blir mest lite längre pass just nu, tror att det är det som behövs.
Fick ju en del råd om hur man skulle gå till väga med denna "dåliga" form  Jag befinner mig i.
Den största förändringen jag har gjort såhär långt är nog att jag har släppt väldigt mycket på kraven jag hade på mig själv, känner inte av den här "jag måste träna pressen" utan nu får de bli lite som de blir tills man hittar tillbaka igen. Faktist väldigt skönt för psyket=)

Men som sagt det blir lite mer långpass, rätt skönt att ligga o nöta grusväg/asfalt i några timmar.
Vet inte när jag kommer tävla igen, kan bli snart, kan dröja=)
Fast den här veckan har det blivit 2 lite korta pass för att tiden inte alltid räcker till.

En annan mycket härlig grej, vi lämnar cykling ett tag=) är att jag har blivit Morbror igen till denna underbart söta lilla tös=)



/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar