torsdag 14 juli 2016

Lugna dagar!!

Nu kommer ett sånt där lite gnälligt inlägg igen=) eller....

Nej men hade varit himla kul att få åka SM i Värnamo nu i helgen, men tyvärr så valde ju kroppen att inte vara i form just nu. Men siktar på långlopps SM istället och hoppas att man är i bättre form där.

Den är veckan har dels varit min första semester vecka utav 5, och dels en väldigt lugn träningsvecka.
Semestern kom väldigt lägligt, har varit mycket på jobbet sista tiden, kämpade in i det sista för att hinna färdigt de som var tvunget=) Sen cyklingen har ju gått knackigt så har haft en del att fundera på.
Har knappt suttit på cykeln denna vecka, tror jag var ute i 20 min för någon dag sedan, tog även en löprunda på 9km höromdagen så har varit väldigt lugnt med träning. Och har varit väldigt skönt att få släppa den lite, fick ju en del tips o råd om hur jag skulle gå till väga när jag skrev om Timeouten.
O tackvare att jag har lyckats släppa lite på min kravprofil så känner jag inte detta MÅSTE för att träna stenhårt utan kan ta de lugnt ett par dagar o hitta glädje o form=)

Får se om de kanske hinner bli en tur idag, men först en tripp till Huvudstaden.

Trevlig helg på er!!

/Gross
Bjuder på en bild från löprundan, var varmt även kl 22:30 på kvällen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar