lördag 30 april 2016

Rhodos!

Imon åker vi familjen Gross till Rhodos för en veckas välbehövlig semester. Ska bli otroligt skönt att få komma iväg o slippa alla måsten, (nästan alla iaf). Träna måste man ju såklart göra. Jag kommer inte att ha mig med min cykel utan kommer att få bedriva träningen på annat vis. Sen är ju detta en familjesemester så bäst o lämna hojjen hemma=) Får småvila mig iform inför Billingen som går veckan efter att vi har kommit hem.



Har tagit det väldigt lugnt med träningen den här veckan. Varit lite sliten både fysiskt o psykiskt. Mycket att göra på jobbet så lite övertid där. Fick iaf till 3 pass i tisdags, intensivfys föjt av core och 7km löpning.

Satte mig på hojjen igår o körde lite lätt i 1,5h letade lite nya stigar o vägar altid kul o cykla på nytt när man inte vet vart man kommer=).
Kommer köra ett sista pass innan resan idag sen får de bli träning där nere så gott de går=)




Uppdaterar lite i veckan=)
/gross



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar