måndag 1 februari 2016

Premiär tur på Fujin!

Ja igår fick det äntligen bli en premiär tur på fujin, har cyklat på den lite fram och tillbaka i kvateret.
Men igår bestämde jag mig för att plocka ut den, snön kom på morgonen men var borta på eftermiddagen så fick bli en tur då. Körde ett väldigt lugnt pass mest för att känna på cykeln, blev iaf 1,5 timme stigcykling, någon liten bit grusväg kanske.

Hur kändes den då? Jag tycker den känns helt fantastisk, bra geometri på ramen, går lätt o fint i skogen. Får man bara åka in den ordentligt o lära känna han så kommer detta att bli toppen.=)



Som sagt körde ett ganska så lugnt pass men kommer givetvis att testa den ordentligt, har ju dessvärre kommit ny snö idag, värdelöst. jaja men hjälper inte att gnälla om snön i varje inlägg.

Ikväll så väntade 2x20 min på att få bli körda, så det har jag bränt av ett pass. Känns bättre o bättre för varje pass nu o det är väldigt positivt.

Jag har 2 par skor till salu i storlek 42. Ett par scott och ett par sidi cape,
Kommer att lägga upp dom i en länk överst på sidan så håll utkik där om de finns intresse.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar