onsdag 3 februari 2016

Cirkelfys!

Onsdagar brukar för min del innehålla gymträning. Hade tänkt att köra de även idag. Men frun skulle på cirkelfys, tänkte de skulle va kul o testa på det en gång.
Sagt o gjort haka på henne o körde en timmes rätt så jobbig träning.

Ni vet säkert hur cirkelfys funkar, men iaf=) det var 13 st stationer, det här passet innehöll mycket ben träning. Dom brukar variera arm o ben pass så givetvis lyckas man pricka in benpass med mina pigga ben. Jo 13 st stationer där man kör 45 sekunder på varje station, vila 10 sekunder o byt station. Detta gör man sedan i 3 varv.  Måste säga att det var jobbigare än jag väntat mig, men väldigt bra o nyttig träning. Förutom ben så var det även mag o bål övningar vilket jag behöver.  Eller man kan faktiskt säga att man gick igenom mestadels av kroppen. Men med lite mer fokus på ben. Blev iaf trött och de är de viktigaste, att man känner man gjort något.

Kommer garanterat att köra detta igen.
Sen händer det inte för ofta att jag o Malin kan träna ihop, var nog första gången iaf på ett sådant här pass. Var kul o se hur stark o bra tränad hon är=) Härligt att få göra något ihop.

/Gross

2 kommentarer:

  1. Kenta Söderberg3 feb. 2016 12:11:00

    Gött o följa din satsning, Stoffe ☺ kör hårt framöver!

    SvaraRadera