lördag 13 februari 2016

Linköping!

Halloj.

Den här helgen spenderar vi på ett hotell i Linköping, varför? Jo de är så att vi har en tonåring hemma som ville ha huset för sig själv ikväll då han skulle besök.=) men hotell de är mys de med, lunch på Ikea och bad i poolen på hotellet har hunnits med. Snart dax för ett intervallpass på löparbandet, köpte mig en ny pulsklocka för löpning idag som jag tänkte prova. En enkel Polar Ft4. Bättre än inget när man ska köra löppass.

Den här veckan har det varit sparsamt med träning. Körde ett pass ute på cykeln i måndags. Och ett gym pass i torsdags.  Det har varit en väldigt välbehövlig vila då inget funka i kroppen. Förhoppningsvis så kommer de kännas bättre nu, känner mig piggare iaf. Så vi får se hur de går på träningen idag. På måndag så är de full gas som gäller igen iaf. Man får ju lite panik när man inte tränar o man vet att säsongen närmar sig. Men ibland så måste man verkligen lyssna på kroppen  vilket jag tyvärr har väldigt svårt för.

I veckan så har de ju släppts vart SM kommer att åkas.
Värnamo kommer att hålla XCO/XCE och det kommer gå 14-17 juli.

Ånnaboda kommer återigen att hålla i XCM, och det blir av 11 september.  Har man lite att se fram emot=).

Den här bloggen  handlar ju mestadels om min cykling vilket ni kanske har fattat, men tänkte skriva lite om speedway nu.

Jag har en  brorson Theo johansson som är stor talang inom speedway. Han är 11 år och uttagen i landslaget på 85cc.
Han kör för storklubben Elit Vetlanda. Förhoppningsvis så kommer vi få se Theo på dom stora tävlingarna om några år.

Följ gärna Theo och hans framgång på:

http://www.theoracing.nu/.

Nu dax för träning.
/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar