tisdag 16 februari 2016

Det svänger!

Ja de kan man lugnt säga att de gör. Jag o mina ben kommer inte alls överens just nu. Så fort Jag ska börja trampa på lite tyngre så stumnar dom o en smärta kryper sig på på framsidan av låret precis bredvid knät. Vet i fan vad de beror på men mycket tråkigt är de iaf. Konditions mässigt så känns de bra.

Kan ju hoppas på att de bara är en dålig svacka man är inne i. Körde ju lite löpintervaller i helgen som funkade alldeles utmärkt. Ena dagen känns bra o andra känns skit. Bara bita ihop och inse att de snart vänder.  Men kommer att göra en nytt försök på hojen  ikväll så=)

/Gross

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med knäna/benen. Beskriv dina symptom lite bättre så ska jag se om jag kan råda dig. / jonatan stark

    SvaraRadera
  2. Hej. Jo alltod trist när de dyker upp bekymmer, men förhoppningsvis så släpper de snart. Gjorde lite ändringar på clipsen för en tid sen om de är som gör att de smärtar. Har iaf ändrat tillbaka till gamla inställninen igen. Symptomen är ungefär som en brännande smärta. Svårt o förklara men såg att du råkat ut för något med patella muskeln?

    SvaraRadera