lördag 23 januari 2016

Vår tack!!

Är så trött på vintern just nu. Vill bara ta ut cykeln o cykla i skogen och inte behöva sitta i ett garage och träna. Som jag skrev i förra inlägget så är de nog motivationsbrist som spökar.  Att sitta o nöta pass efter pass inne på en trainer är ju helt ärligt inte speciellt kul MEN som jag också har sagt så vet jag att det är nödvändigt och ett måste om jag vill nå  mina mål. Sen är de ju inte säkert att jag når dom iaf men de märks i sommar=).
Är de bara att borra ner huvudet o köra på? Självklart så går formen upp o ner, just nu är den ner. O andra sidan är de ju inte nu som jag ska vara i form heller för den delen.
Ne ska inte tråka ut er med mitt gnäll om min form o motivation÷).


På schemat så stod det löpning o fyror idag men har fått ändra om lite. Då jag har varit hemma större delen av veckan pga sjuka barn så fick de bli lite jobb idag istället. Löpning hoppade jag över, körde istället ett pass 5x4 intervaller. I morgon var distanspass inplanerat med så blir de inte heller. Så blir till att köra intervaller istället, familjeliv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar