torsdag 21 januari 2016

Sjukstuga

Hej hej!

Denna vecka går i febern och förkylningens tecken. 2 utav 3 barn är hemma med feber så det har blivit några dagar med VAB. Synd om dom små liven när sjukan kommer över dom:(. men förhoppningsvis så är dom snart på benen igen. Blir ju inte så mycket leka när dom är sjuka utan blir mycket filmtittande, tror vi har sett Frost tre gånger. Väldigt bra film Lovis är helt frälst. 

Risken för att en annan ska åka på något är ju överhängande hoppas för Guds skull att jag klarar mig. Vill verkligen inte bli sjuk, har precis blivit av med förkylningen ju. Men skulle de bli så är de bara att acceptera. 

Ikväll kommer träningen att bestå av 4*4 + 5*1 ett tufft pass. Känner dessvärre att motivationen inte är på topp just nu, tar ärligt talat emot att gå ut o köra ett pissjobbigt intervallpass. Men har ju själv valt att göra denna satsning o vet vad som gäller om man ska orka o vara snabb, så får väl lida en timme om dagen:) som tur är så står ju den nya hojjen uppställd bredvid mig i garaget när jag tränar får ju lite motivation utav att titta på den iaf.  

/gross 
Bjuder på en sommar bild. 




1 kommentar:

  1. Tjena!
    Härligt att det rullar på med träningen i livspusslet,
    Jag har bytt bloggadress till http://www.cyclingplus.se/cykelpassion-by-shorty/

    Har du lust att uppdatera på din sida skulle jag bli glad.

    SvaraRadera