onsdag 20 januari 2016

30 bast!

Jahopp då var man helt plötsligt 30 år då, känner mig inte ett dugg äldre som tur är=) är de nu man ska bli kallad gubbe??=)

Eftersom att jag är lite av en kanelbulle fantast så hade min kära fru o mina älskade barn inhandlat färska kanelbullar som stod och väntade på mig efter jobbet. Härligt o komma hem få bli mottagen på detta vis, självklart så ville barnen sjunga för pappa o som dom sjöng. Barnens kusiner var här o hjälpte till med sång fantastiskt=) man blir så glad. Sen är de ju det här med barn och paket, är man 3år så kanske det inte är så lätt att bevara en hemlis=) min lilla dotter hade ju varit med Malin och handlat paket, hon visar mig glatt paketen när jag kommer hem och såklart berättar vad som finns i=) kalsonger o byxor är de sa hon. Kalsonger var rätt men i de andra var de strumpor=) dom är härliga dom små liven.

Bara för att man fyller 30 så betyder de ju inte träningsfri dag, på schemat stod de mage o bål så for iväg till gymmet för en timmes träning. Imon vankas det intervaller igen.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar