onsdag 27 januari 2016

Har det vänt?

Hej på er!

Var ett par dagar sen sist, så är de ibland. Gnällde ju lite på vintern i förra inlägget, vet inte vad som hände men snön är på väg bort här nere i Småland vet ej hur de ser ut i övriga delar av landet,men den smälter nog bort för att kunna komma tillbaka med ännu mera=)

Hur går det med träningen då? jo det ska jag tala om för det är ju trots allt en blogg som handlar till större del om träning. Den rullar på, har kört lite variation på träning den här veckan bara för att inte bli allt för utråkad. så i söndags fick de bli 1 mils löpning han inte med distanpass som de var planerat så fick nöja mig med milen på fötterna istället. Det har även blivit ett spinningpass i veckan med styrka efteråt.

Sen kommer vi till idag då, Malin skulle iväg till frisören halv sex så var bara att slänga sig upp på hojjen direkt när jag kom hem från jobbet för att hinna köra ett pass idag. Brukar ju tar timmar när dom ska klippa sig=) Har haft en jobbig känsla på sista tiden angående motivationen, det har varit segt under passen, aldrig riktigt kommit igång, har helst inte velat träna alls. Hade samma jäkla tråkiga inställning till passet idag. Men till min stora förvåning så gick de lätt?eller lätt kanske var o ta i men lättare än sist iaf, kunde öka till o med trycka på hårdare än innan vilket kändes helt fantastiskt=) Så nu håller jag tummarna för att det håller i sig. Träning idag bestod av dom dära fyrorna.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar