fredag 7 juli 2017

Turbulent tid!!

Hej på er Kära blogg o cykelvänner!


Var alldeles för länge sedan de skrevs något på denna bloggen. Förhoppningsvis så finns de någon läsare kvar iaf=)

Har nog varit väldigt tyst från mig o min träning en längre tid nu. Har varken tränat eller tävlat på över 2 månader skulle jag tro.
Det har liksom inte varit läge eller funnits någon lust för cykling, jag ska förklara för er!


Anledningen till detta uppehåll för cyklingen är pga att jag och mina barns mamma har  har gått skilda vägar, med andra ord så har jag gått igenom en skilsmässa! Vilket förstås har varit både jobbigt och påfrestande på alla sätt och vis!
Men jag har kommit en bra bit på vägen och mår idag bra, har bosatt mig i Vimmerby så nära både jobb o Teamet, dock lite längre ifrån barnen men den biten har jag också löst då kommer få träffa dom=)


Jag ska försöka komma igång med cyklingen så småningom, om de blir något tävlande är ännu oklart. Skulle tro att väldigt mycket har försvunnit under denna tid jag inte tränat.
Så skulle de bli mer tävlande för i år så kommer det att bli för skojs skull.

Kommer att mjukstarta med ett långlopp på motionsnivå i morgon som är på 11 mil=)

Kommer skriva en rapport om det loppet under helgen!

Tänkte även försöka hålla liv i denna blogg igen, om de hålls vågar jag inte lova=)

Vi hörs under helgen.
/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar