fredag 20 januari 2017

Segt!

Hejsan på er!


Ja då var dagen här där man blir ännu ett år äldre, vilken tur att man inte känner sig så gammal iaf=)
Självklart så ska de ju tränas oavsett om de är min födelsedag eller ej så det har jag ju förstås gjort.

Dagens pass är inget jag skriver in i någon rekordbok direkt. Var fruktansvärd tunga o sega ben idag, fick kämpa o slita på rejält bara för att ta mig igenom de. körde ett pass på 4x10 min med varannan intervall på 60 rpm på tröskelpuls. Eftersom det tar ca 5 min eller nått att nå rekommenderad puls så är det lätt att stressa upp sig o gasa på för hårt för att komma upp i puls snabbt, men gör man det så är man rökt skulle jag tro=) lugnt, fint o kontrollerat ska de va!
 Tryckte på ganska så bra på gårdagens pass. 7x4 min, tror lite satt i från igår=).Tycker inte om att behöva avstanna mitt i en intervall men idag var jag tvungen, vila några sekunder o sen körde vidare, vägrar bryta. Men genomförde det iaf och det är ju huvudsaken.

Nu väntas 2st distanspass i helgen, ska bli skönt med lite lugnare pass o bara rulla ur benen.

Från gårdagen! 

Trevlig helg gott folk.!

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar