onsdag 30 november 2016

Torpado Factory Team

Har ju hintat lite om jag hade lite nytt på gång. Kan väl idag släppa den nyheten då=)

Som ni ser så har bloggen fått lite nytt utseende.

Jag kommer 2017 tillsammans med 2 st andra åkare att tävla med ett team som heter Torpado Factory Team.
Teamet kommer att hålla till i Vimmerby och kommer att sponsras av cykelbutiken Cykel 33:an i Vimmerby som säljer Torpados MTB cyklar, och även Fondriest racerhojjar.





Känns skönt o smidigt att ha sevice så nära tillhands och vi i teamet kan träna mer tillsammans.





Cykeln jag kommer att åka på är en Torpado ribot S BOOST Factory.
Den är utrustad med B.la Sram eagle 1x12 vilken ska bli intressant.
Då vi har skräddasytt cykeln efter mina önskemål och såklart med superbra hjälp och rådgivning från Cykel 33:an så hoppas jag att den kommer leverera=) Allt hänger på cykeln nästa säsong=)
Vikten kommer ligga runt 9 kg skulle jag tippa på.


Så ser den ut, fast med en annan gaffel.




Jag vill tacka Egons cykel i Östersund för den gångna säsongen. Det har varit en ära att få åka runt på Fujin. Men nu blickar vi fram emot nya äventyr.


/Gross




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar