söndag 15 januari 2017

12h!!

Hej!

Haft lite blogg torka senaste veckan insåg jag idag så får väl dra ihop ett inlägg.

Första veckan med nya upplägget avklarat, jag tycker det har gått förvånansvärt bra trots att jag var sjuk 2 veckor innan. Men kroppen börjar komma igång igen efter förkylningen och jag har en fin känsla i kroppen viket är väldigt skönt=)

Har varit en tuff vecka med lite nya pass och framförallt så har träningsmängden ökat, låg väl på ca 8-10h timmar nu kommer jag hamna på 10-12h kanske någon timme mer eller mindre=)

Det är ett nytt rekord för mig om man ska se de så, men antar att det bara är att vänja sig för det är såhär det kommer se ut framöver. Men med nya teamet o snart en ny hoj så är jag jag väldigt motiverad till att utföra detta med noggrannhet när passen väl utförs. Finns verkligen inga genvägar utan det är bara att borra ner skallen o köra, vila får man göra efteråt.

Har kört 2 distanspass denna helg, kan säga såhär att det har inte gått fort utan fokus har legat på att hålla mig på hjulen. Har lyckats välja "fel" vägar båda dagarna då det har varit total blankis en stor dela av färden. Men fick se till o hålla mig långt ute på vägrenen där ingen bil kört då funkade det hyfsat iaf även om de var lite mer tungtrampat där.

Nu tar vi kväll o så kör vi en ny vecka i morgon.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar