söndag 7 februari 2016

Distanspass och bad= trött!

Hej hej.

Som alltid, eller nästan alltid iaf så är de ju distanspass på söndagar.  Vädret är ju toppen för att cykla nu, ingen snö o plusgrader det gillar jag. Fick bli ca 5 mil idag, på mestadels stig o grusväg. Grusvägarna är tungcyklade väldigt mjuka o blöta o skitigt=) som de ska va med andra ord. Fujin gick fint även idag, är supernöjd med den. Tur att den verkar pigg o rapp iaf, jag själv måste erkänna att jag är väldigt seg o sliten. Bara 2 veckor kvar till vilo vecka de ska jag nog klara av. Men hur som helst så var de väldigt skönt att få komma ut o åka lite på vettig vis o slippa o sitta och glo in i väggen i garaget.

I morgon så funderar jag på att köra träningen ute, tänkte försöka få till ett race mot mig själv i elljusspåret. Men de bestäms imon.

Inann jag drog ut på cykeln bestämde vi oss för att åka o bada i simhallen när jag kom hem.  Bara att svida om o kasta sig i plurret. Man avverkar snabbt ett par timmar när man är där, barnen är ju inga badkrukor precis.

Inte nog med detta, frun var lite träningssugen så vi bestämde oss för att köra ett kortare core pass här hemma=)

Så nu är man lagom seg o ligger i soffan o päser.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar