lördag 9 januari 2016

Ur rutinerna!

Jag har kommit ur rutinerna lite nu över ledigheten. Har inte fått in något riktigt flyt på min träning, Vilket inte alls känns bra. Var på gymmet en sväng igår, tränade balans och bål. Hade tänkt att träna 2 pass idag o 2 imon. Men har bestämt mig för att vila hela helgen, dels för att tiden är knapp idag då Liam ska iväg med 06: orna tills Västervik för poolspel hela dagen och för att jag inte känner mig helt frisk. Är igen bommad o borrarna så finns en förkylning antar jag.

Förhoppningsvis så är har de de släppt tills på måndag.  Har tänk att få iordning på rutinerna, tänkte inleda 5 nya stenhårda träningsveckor. Passen kommer bli likt dom man kört dom tidigare periderna. Något mer tröskelpass kommer de bli. Kommer med andra ord att köra mitt sista hårda pass i den perioden på alla hjärtans dag 14 februari÷)Tänk att snart är Vår=)

Så i helgen låter vi cykeln stå vackert i vardagsrummet=)

Ne dags att bege sig för att spendera dagen i en ishall, kul o se på dom små  när dom kul☺

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar