söndag 10 januari 2016

Planering!

Hej på er!

I morgon så startar en ny tuff 5 veckors period av träning.  Har vilat ett par dagar nu, det sprätter i benen av energi=) ska bli skönt att få komma igång igen.

Har suttit ner en stund idag på förmiddagen och snickrat ihop ett program  under dessa 5 kommande veckor.
Jag kommer att köra mer tröskelpass än tidigare, har även lagt in ett löppass i veckan  vilket Jag tror kan vara bra, för omväxlings skull. Kommer även att köra dubbla pass på lördagar. Den enda dagen jag har tid till de. Och om vädret tillåter så blir det distanspass på söndagar. Ett pass i veckan kommer jag att koncentrera mig på bålen, magen.

Kommer under denna tiden att träna 35 pass, vilket innebär 42 timmar, ca 8,5 timmar i veckan.
Det är inte helt lätt att få till mer pass när man har heltidsjobb 3 barn och en fru som tränar för fullt med=) så det får helt enkelt duga.

Det kommer bli 5 väldigt tuffa veckor med mycket svett och säkert en o annan tår☺
Märks om man överlever=)

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar