måndag 28 december 2015

Äntligen vardag igen!

Inte helt tillbaka till rätta vardagen, men nästan. Har ju julledigt fram till den 7.
Men i träningssynpunkt så är man tillbaka,  kommer passa på att köra fler timmar träning nu när man är ledigt.  Kommer bli ett morgon och kvällspass, har ju som sagt svårt att hinna med de annars. Dessa pass kommer utföras på trainer som vanligt, då min fru jobbar så inga ute pass på vardagar. Däremot kommer det att bli distanspass på I helgen.

Dagens pass har bestått av:

Morronpasset blev fyror som kändes helt åt skogen om jag ska vara ärlig. Mycket sega ben var nästan så att jag klev av. Men med lite ilska o frustration så körde jag vidare.

Bestämde mig för att väcka kroppen o benen, körde 4x4 + 5x1 vart nästan ett kräkpass var inte långt borta.

Nog om de.
Tycker de är rätt svårt att ha koll på träningen när man kör på en simpel trainer, en monark är något jag helt klart kommer att investera tills nästa vinter. Får stå ut dessa månader som är kvar. Tror de kommer att bli bra I sommar iaf=).

Det finns många där ute i cykel Sverige som man bli mäktigt imponerad av, även väldigt sporrad till att träna hårdare själv.

Sen får inte glömma våra fantastiska junior kronor. Tror på guld ja☺

Nu tar vi kväll.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar