tisdag 14 juni 2016

Kicka igång maskineriet!

Det har ju varit en liten besvärlig period nu som jag känner de iaf.  Benen har strulat, jag har varit förkyld, haft motavionsbrist plus lite annat. Men har nu bestämt de får vara bra med besvär o strul nu ska jag fokusera framåt o lägga denna skit period bakom mig.

Vet inte riktigt när nästa tävling för min del är men tror de är ränneslättsturen som står på tur o de är ju några veckor dit. Och under dessa veckor kommer jag att köra en hel del grispass för att få igång både hjärta o ben ordentligt igen. Så förhoppningsvis så kommer jag vara i bra form och placera mig bra på ränneslättsturen:) Har ju trots allt ganska så höga mål o krav på mig själv som jag dessvärre INTE har uppnåt eller presterat som jag vill. Men som sagt nu blickar jag framåt o gasar på med full gas!

Fick hem min nya sadelstolpe o lite nya kläder från Egons idag vilken service o team de är:)
Känns bra att få vara en del i Fuji Racing Team:)

En annan rolig sak är att 8848 Altitude har listat Sverigens 50 hetaste cykelbloggar, o döm om min förvåning att min blogg var en av dom, vilket såklart är jättekul:)

Kika kärna in på länken under, finns 49 andra spännande bloggar att läsa med:)

https://sverigescykelbloggar.wordpress.com/


/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar