onsdag 6 april 2016

På gång igen!

Har blivit väldigt dåligt med blogginlägg på sista tiden. Anledningen till det vet jag inte riktigt. Men får väl ta och  ändra på de igen då. 

Jo är väl på gång med träningen igen hoppas jag, förkylningen har mer eller minde gett med sig.
Har börjat denna vecka med lite lätt träning, har hunnit med 5 pass på 3 dagar.:) måndagen var det lite mer än en timmes maxfart som gällde på 50% stig och 50% asfalt och grusväg. Kom väl ca 3 mil, tyckte jag pinnande på relativt bra iaf. Tisdag bjöd på core och efter den gav jag mig ut i mörket för 40 min mörkercykling försöker ju självklart hålla bra fart när det blir lite kortare pass. Idag då, jo cirkelfys följt av 35 min cykel efter. Orkade helt ärlig inte mer än det idag:) var för trött efter cirkelfysen. 
Kommer försöka höja nivån nu under 2 veckor för att sen ta det lite lugnare innan tävling, alltså denna vecka och nästa vecka, ska bli intressant att se hur det funkar. Skulle egentligen ha börjat med det redan förra veckan men de sket sig ju. 

Men nu är vi på G igen iaf. 

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar