söndag 20 mars 2016

Sweden bike expo!

Fick en gratis biljett till mässan under fredagen, hade inte tänkt att åka först även att jag ville. Men när jag fick biljetten så bestämde jag mig iaf för att åka upp igår.
Fick med min bror som är hemma från Norge o hälsar på, så 06:00 satte vi oss i bilen o for mot Stockholm.

Fanns så mycket kul att titta på, många bra erbjudanden och fantastiskt fina cyklar, skulle varit ekonomiskt oberoende =)
Gillade Nino schurters hoj i Länna sport montern grym världsmästarhoj d där.

Var självklart förbi Egons monter och träffade gänget där,  jättekul att få träffa o snacka lite med Kim och Göran:) Fuji racing team. 

Råkade gå förbi Skandisloppet monter därmdom hade ställ upp en cykel o fixat till en tävling som gick ut på att man skulle cykla så fort man kunde uppför Slottsbacken i Uppsala.
Stod länge o velade o tittade på alla andra som testade, äh testar väl o hoppar upp. Gick ju rätt bra fick rekordedtiden under hela mässan på 1,04, var kul att pröva sin styrka lite med. man tar ju gärna i lite när det står en massa folk runt omkring o tittar på. 







Idag händer det mycket här hemma, den stora grabben i huset fyller 15 år idag, mopeden är inhandlad så nu är det bara körkortet som saknars för han. Stort Grattis Danne på din 15års dag.

Nu när hockeyn närmar sig sitt slut för säsongen så drar ju fotbollen ingång istället, så idag har dom båda grabbarna breddtunering i Vimmerby. Så cykla det kan få bli i mörkret ikväll men kul de.


Ha en bra söndag
/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar