söndag 6 mars 2016

Bra träningsvecka!

Denna vecka kan vi summera som en bra träningsvecka, iaf när det gäller träningstid.
Har fått hela 11 timmar denna vecka vilket är rekord för mig. Självklart så har det ju vart bra pass, med mycket cykling ute ÄNTLIGEN=).

For iväg på ett långpass idag som slutade på 3 timmar och 40 minuter. Med gårdagens pass så fick jag ihop 5.40 den här helgen det får man vara nöjd med.

Är sådär lagom mör i hela kroppen nu, var ganska så blåsigt på dagens pass. Isgata på en del partier
lerigt på vissa. Men det är sådant man får ta, så länge det inte är snö när man cyklar så är jag glad.
Snön kom faktiskt fallande någon timme efter att jag hade anlänt hemma hoppas på att den inte ligger länge.

I morgon så laddar vi för en ny hård vecka. Gillade Samuel Brännlunds favoriter 60/30 så dom kommer jag att bänna av i morgon.


Min lilla dotter var på sin första gympa idag, hon är inte så liten längre med andra ord.
Passar henne som handen i handsken att springa runt där, klättra o rulla runt hon tycker om att träna hon med=)



/Gross

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Skoj att du gillade dom intervallerna :-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tackar=) jo dom sved i både ben och hjärta precis som de ska:)

    SvaraRadera