fredag 15 januari 2016

Känslan av att!

Känslan av att vilja träna men inte kunna är oehört frustrerande. Börjar krypa i kroppen utav energi som vill ut i garaget o bränna av ett piss jobbigt pass med intervaller. Vill så gärna ut o träna men är inte helt 100% fri från förkylningen ännu. Vet att man ska vila en tid efter att man blivit kvitt förkylningen, så ger det ett par dagar till.. Dumt att köra igång för tidigt det har jag gjort så många gånger innan tyvärr, har lyckats få hjärtsäcksinflimmation en gång o det vill jag inte råka ut för igen. Är iaf på bättrningsvägen så förhoppnings kan jag påbörja den nya perioden på måndag men det återstår att se.

När man inte kan träna så börjar man känna av pressen att man hamnar efter i träningen, tankar kring tävlingar dyker upp i skallen om att man inte kommer orka eller hamna sist vilket jag aldrig kommer tillåta mig själv att ske. Eftersom jag har satt upp ganska höga mål inför säsongen och fått hjälp med sponsorer så är pressen ännu högre samtidigt som det gör mig ännu mer motiverad till att köra alla grispass som behövs. Därför är det extra jobbigt att inte kunna träna. Men nu har jag vila helt från träning i en vecka snart tror ändå att jag behövde de lite med=) Så hårt som jag hat tränat hittills i vinter så hårt har jag inte tränat innan så det är en prövning både fysiskt o psykist.

Nog med gnäll över förlylning=)

Nu över till lite bloggsiffror.
Bloggen har passerat 3000 läsare, kanske inte är så mycket men för mig är de det iaf=) det hade jag inte räknat med för 1 månad sen när jag startade bloggen=)
Men självklart så är jag glad för att folk vill läsa=) fortsätt med de o sprid gärna.

Tack för mig
/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar