lördag 5 december 2015

Dessa fyror!

Hade egentligen tänkt att köra dubbla pass idag, men då min son hade hockey träning så fick jag nöja med ett, ett tungt 4x4 min intevallpass vart de, 90-95%. Jag hoppas innerligt att dessa fyror gör susen, fan vad jobbiga dom är..=)

Då jag är inne på den andra hårda träningsvecka i fas två så är de en rätt sliten kropp, fattar inte alls hur man ska kunna härda ut i 8 hårda veckor till,men de är bara till att nöta på.
Man blir ju taggad av att se hur hårt alla andra tränar där ute i cykel Sverige.
Har bestämt mig för att vara ordentligt förberedd tills sommarens alla tävlingar som är tänkta att genomföras. Jag har ju spelat hockey i hela mitt liv, så tränad är man ju i grund o botten. Men att träna inför en säsong MTB är sjukt mycket jobbigare är något annat=). Men bra mycket roligare.

Bara ladda om tills nästa härliga intervall, som förmodligen blir imon.



2 kommentarer:

  1. Härligt!! Du inspirerar tillbaka och nu följer jag dig och ska bli kul att se hur det går för dig. Glöm inte bort att ha roligt på resan även fast några pass här och där kan känns misär... men kämpar man igenom dessa oxå så ger det ännu mer hårdhet och diciplin :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du vill följa, jättekul=) Jag hoppas det kommer gå bra, eller om jag har tagigt mig för mycket vatten över huvudet. Men med lite envishet o en jäkla vilja så ska jag lyckas=)

    SvaraRadera